Головна » Файли » З досвіду роботи » презентація з досвіду роботи

З досвіду роботи ( презентація)
[ · Скачати дистанційно (9) ] 07.10.2017, 07:44

2. Маю повну вищу освіту за спеціальністю філолог, учитель української мови і літератури (закінчила в 1996р. Сімферопольський державний університет), працюю за отриманим фахом у загальноосвітній школі з 1992 року. Педагогічний стаж 27 років. За підсумками попередньої атестації встановлено вишу кваліфікаційну категорію та присвоєно звання « Старший учитель» (рішення атестаційної комісії від квітня 2017 р).

3. Практикую нетрадиційні форми роботи, інноваційні технології навчання: роботу в парах, малих групах, «інтерв’ювання», «незакінчені речення», «рольову гру», «крісло автора», «мікрофон», «ланцюжок знань», «пошук помилок», «мозковий штурм», «логічні завдання», «читання у ролях», «багаторазове повторення», ілюстрування прочитаного твору, «оживлення ілюстрацій до твору», читання з передбаченням. Цікавими є мовні ігри «Замкни ланцюжок», «Гарячий мікрофон», «Оціни сам», «Сортування слів», «Орфографічне лото», «Займи позицію».

4. Використовую нестандартні форми проведення уроків, а саме: інтегровані уроки, уроки захисту проектів, уроки-дослідження, урок-ярмарок, уроки – практикуми, уроки – подорожі, уроки – засідання членів клубу знавців рідної мови чи літератури, урок-фрейм роботи. Завдяки цим методам запобігаю пасивності й бездіяльності учнів. Працюю над розвитком творчої уяви школярів. На уроках мови використовую творчі роботи, твори-мініатюри, твори-розповіді, твори-описи. Значну увагу приділяю диференційованому підходу до навчання, розвитку самостійності учнів у набутті нових знань, активізації пізнавальної діяльності. У своїй практиці надаю перевагу активним формам навчальної діяльності учнів.

5. Постійно і наполегливо працюю над удосконаленням свого професійного рівня, ефективно використовую ресурс курсової перепідготовки на базі ХАНО, самоосвітньої діяльності. Станом на 2014 рік виконано програму навчання ІКТ та отримано сертифікат, що підтверджує рівень професійних компетенцій у частині володіння ІКТ. За підсумками роботи курсів підвищення кваліфікації захищено проект за темою: «Люди в масках»(Псевдоніми українських письменників ХІХ-ХХ ст.) (Свідоцтво №10326 від 18.09.14 р.)

6. Дієво працюю над методичною проблемою: «Розвиток творчої особистості на уроках української мови й літератури через формування предметних компетентностей».

7. Стаття з досвіду роботи вийшла друком у ВГ « Основа» 2012 р. № 26 « Інтеграція педагогічних технологій на уроках словесності: активізація творчого потенціалу учня».

8. Досвід вивчено і узагальнено відділом освіти, молоді та спорту Нижньосірогозької районної державної адміністрації у лютому 2017 року.

9. Активний учасник методичного життя школи, району, області. Маю виступи з питань педагогіки та дидактики: - на обласній науково-практичній конференції з темою: « Формування творчої особистості в умовах профільного навчання»( 2013 р.) , - на районному фестивалі педагогічних ідей ( 2013 р.), - районному семінарі з темою: « Комплексний аналіз бінарного уроку «La Presse de la France» «Сочинение публицистического характера на общественную тему» , - на засіданнях районних, шкільних методичних об’єднань, педагогічній раді.

10. Була керівником районної творчої групи вчителів-словесників та істориків ( 2013 р.) , що досліджувала питання: « Діяльнісний підхід до формування компетентностей учнів». - Розробила методичні рекомендації з даної теми. Є укладачем збірки учнівських творів « Що для мене означає бути громадянином європейської держави» ( 2016 р.). Протягом 10 років очолюю шкільне методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін. - член районної експертної комісії з перевірки конкурсних робіт учнів ( предметні олімпіади, Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка, Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика), - член журі районного конкурсу майстрів художнього читання « Наша земля – Україна».

12. Спостерігається стабільність рівня навчальних досягнень учнів з предметів, які викладаються, та позитивна динаміка власного професійного росту. Показник якості навченості учнів становить: 2015 р. - 74%, 2016 р.- 76%, за І семестр 2016 р. - 76 %.

13. Учні є учасниками інтелектуальних, творчих турнірів, конкурсів, змагань, районних олімпіад з предмета (2012-2013 р.р. - ІІ м.- Романовський Є., ІІІ м. – Зарубаєва Я., 2014 р.- ІІ м. – Романовський Є., Зарубаєва Я., 2017 р. – ІІІ м. - Шутак В.) , районних мовно-літературних конкурсів (Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка – 2013 р. – ІІ м. Кумінова К., 2017 р.- ІІІ м. - Пархоменко Я., Міжнародний конкурс з української мови і літератури імені Петра Яцика – 2016 р.- ІІІ м. – Кичук Є., Пархоменко Я., 2017 р.- ІІ м. – Кичук Є., ІІІ м. - Пархоменко Я.).

14. Участь у творчих конкурсах: - Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», - Всеукраїнської олімпіади «Олімпус», - Всеукраїнський конкурс аудіозаписів дитячих художніх творів « Краса ти моя Україно!» - Всеукраїнського конкурсу есе «Я - європеєць», - Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Податки очима дітей» ( Романовський Є. – лауреат ( 2012 р.) , - Всеукраїнському конкурсі «Молодь тестує якість» - учасник - Ліпов В.( 2013), - Всеукраїнська мистецька акція «Мій Шевченко» - учасник - Кумінова К.(2013) , - обласного заочного літературного конкурсу «Я в серці маю те, що не вмирає!» з нагоди 145-річчя з дня народження Лесі Українки

15. З 2012 по 2016 рр призові місця у щорічному обласному ( заочному) конкурсі авторської поезії « Поетичний вернісаж" І м. у ІІ етапі – Романовський Є., збірка віршів « Порохи життя» ( 2013), « Люблю Україну»( 2014); І м. у ІІ етапі – Баличева Д. , збірка « Моє дитинство» ( 2015), « Україна у кожного в серці» (2017), І м. у ІІ-ІІІ етапах – Шутак В. , збірка « Я – маленька україночка » (2016). У обласному фестивалі виконавської майстерності «Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви» 2016 - (І м. – ІІ етапу, учасник ІІІ етапу – В.Шутак), 2017 – І місце - ІІ етап.

16. У обласному (заочному) огляді – конкурсі художньої творчості «Таврійський барвограй» (номінація « Театральне мистецтво»: І м. у ІІ етапі – інсценування « Шевченко і сучасність» (2013), І м. – у ІІ і ІІІ етапах - інсценування казки « Дума про козака Голоту»(2015), І м. у ІІ етапі - інсценування казки « Троянда волі» (2016). У конкурсі майстрів художнього читання « Наша земля –Україна» - призові місця з 2012 по 2016 роки.

17. У Всеукраїнському конкурсі « Змагаймося за нове життя», присвяченому 145-річниці від дня народження Лесі Українці Баличева Діана стала переможцем регіонального етапу.

18. Керівник гуртків « Юні поети» й «Шкільний театр», результативність яких підтверджена у вище перерахованих конкурсах. Віршовані твори М. Чміль, Ю.Явтуховської, О.Остапенко увійшли у збірки юних авторів « Чиста криниця», « Молода муза» (м.Херсон) та у альманах Сірогозького краю « Обрій» ( м. Мелітополь).

19. Постійно ділюся власним досвідом на сторінках журналу « Вивчаємо українську мову та літературу» (2014р. № 1, 2014р. № 19-21, 2016 № 3, 2016 №5, 2017 №1.) 20. Учасник вебінарів ВГ « Основа» для вчителів-словесників: - « Метод проектів з використанням елементнів медіаосвіти на уроках літератури» ( 2014 р.), - « Українська мова. 8 клас. Актуальні питання вивчення української мови у 8-9 класах в контексті підготовки до втілення концепції « Нова українська школа»( 2017), - « Ефективна підготовка до ЗНО з української мови» ( 2017 р.).

21. У рамках українсько-польського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» розробила систему уроків з української мови у 9 класі « Передача прямої й непрямої мови».

22. Учасник шкільних, районних методичних семінарів. - На семінарі заступників директорів з НВР був проведений урок-фрейм з української літератури у 11 класі «О. Довженко. Проблеми народу та війни, історичної пам'яті в кіноповісті «Україна в огні» ( 2014 р.). 

23. Проводжу заняття майстер-класу для вчителів-словесників Нижньосірогозького району: урок-подорож з української літератури у 5 класі «Морально-етичні проблеми в казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети» ( 2014), - урок-ярмарок з української мови у 5 класі : «Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами»( 2015).

24. З 2010 року є кординатором Всеукраїнської українознавчої гри « Соняшник» і учасником « Соняшник-учитель».

25. Беру активну участь у конкурсах: Участик ІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічної майстерності «Гуманізація освітнього простору: з Україною в серці» (2016 р.) 26. Нагороджена Грамотою відділу освіти, молоді та спорту за перемогу у ІІ етапі та Дипломом КВНЗ «ХАНО» в ІІІ етапі за перемогу в ІІ Всеукраїнському фестивалі педагогічної майстерності «Гуманізація освітнього простору: з Україною в серці» (2016). 

27. У щорічному обласному (заочному) конкурсі сценаріїв та методичних розробок виховних заходів «Перлина натхнення» посіла: - - ( І м.- Літературно-музична композиція, присвячена 200-й річниці з дня народження Т.Г. Шевченка «Ми маємо Тараса у серцях І просимо : « Дай милість йому, Боже» (2013 р.), - - ІІІ м. – Літературно-музична композиція « Нескорена українська душа» ( 2015 р.), присвячена 145 річниці від дня народження Лесі Українці».

28. Нагороджена: Грамота управління освіти і науки Херсонської облдержадміністрації (2012), Грамоти відділу освіти, молоді та спорту (2015, 2016), Грамотою обласної державної адміністрації ( 2017).

Категорія: презентація з досвіду роботи | Додав: anzhela | Теги: компетенції української мовт і літе, Розвиток творчої особистості
Переглядів: 461 | Завантажень: 71 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar